Gentlemen:


Ik heb een tijd gleden een aantal skytrex modellen gekocht:
1x Gotha GIV 1916
2x Fokker Eindecker EIII
2x DH2 1916
3x Hanriot HD1

Ik ben er in geslaagd om zonder zenuwinzinking een EIII in elkaar te knutselen, aan een DH2 ben ik begonnen ( gedeeltelijk gelijmd ) en de rest zie ik eerlijk gezegd niet meer zitten

Ik ben nu eenmaal veel beter met plastic dan metaal en vooral de flinterdunne struts doen me alle heiligen van het kathiolieke pantheon, meestal gevolgd door het Griekse en Romeinse, aanroepen.
Ik wil die vliegtuigtypes wel maar zou ze dan bij Shapeways bestellen of wachten tot de "Officïële" versies uitkomen.

Mijn voorstel :

Wie interesse heeft in 1 of meerdere van die Skytrex toestanden kan ze van mij afkopen tegen de originele prijs maar ik doe de verzending op eigen kosten.
De twee exemplaren die reeds door mijn handen zijn gegaan kan over onderhandeld worden ( ik heb ze misschien hopeloos verknoeid )

Waarom de originele prijs? Wel omdat ik datzelfde geld ga gebruiken om een paar HD1's en N16 te laten printen...
't Was stom om ze te kopen, ik had 't moeten weten dat het niks voor mij was nadat ik een HD1 van Reviresco naar de fillistijnen had geholpen maar soit...

Ik laat jullie de eerste keuze , wat ik niet kwijtraak an jullie gooi ik hier internationaal en als dat niet lukt belanden ze in de kast tot op een of andere beurs ...

Anyway, no more metal for me

En als jullie geen interesse hebben blijven we even goede vrienden hoor