Ares Games
Results 1 to 9 of 9

Thread: Crisis 11

  1. #1

    Default Crisis 11

    Gents

    Even jullie aandacht voor een van de beste evenementen op Wargamegebied in Belgium

    hopenlijk krijgen we jullie allen te zien!


  2. #2

    Default

    Afspraak aan de bar...

  3. #3

    Default

    Wel de afwezigen hadden ongelijk...'t was leuk om elkaar eens "in 't echt" te ontmoeten, alleen spijtig dat je er zo vlug vandoor moest Tom

    Het eerste contact was trouwens hilarisch ( naar elkaar staan bellen en op 2 meter van elkaar staan )

  4. #4

    Default

    En, hoe was het nog?

    Ik wouw, maar niet aleen...

  5. #5

    Default

    Leuk...maar te veel te zien en te weinig tijd ...

  6. #6

    Default

    Hey Gents... het was inderdaad weer geweldig. Ik kan jullie alleen maar aanraden om er volgend jaar zeker bij te zijn. Groter beter en nieuwer is de boodschap dan... Dat zal beloven. Vond het in ieder geval heel aangenaam om ook eens te kunnen live babbelen met sommigen op de site. Trouwens heb er weer een vliegerman bij voor antwerpen... je zal hem terugvinden onder de naam Ourson...

    greetz
    Tom

  7. #7

    Default

    Ik kijk alvast uit naar volgend jaar...en naar de kennismaking met de nieuwe piloot

  8. #8

    Default

    Het wordt in elk geval een (nog) grotere locatie dit jaar :-)

  9. #9

    Default

    Welkom Ludo...ik heb je pm ivm de avatar nu pas gelezen maar ik zie dat je de oplossing al gevonden hebt...Ik zit nu in de Ardennen en moet tot zondag alles volgen via mijn smartphone...niet handig



Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may edit your posts
  •