Ares Games
Results 1 to 10 of 10

Thread: Eindelijk!

  1. #1

    Default Eindelijk!

    Ik ben er eindelijk in geslaagd om de nieuwe Ares speelmatten te bemachtigen...
    Ze zien er fantastisch uit !



    Ze beslaan de volledige eetkamertafel...




    Detail met een Belgische Voisin als figurant

  2. #2

    Default

    Whoa! Mooi!

    Me wanna!

  3. #3

    Default

    Van waar heb je ze gehaald? Ik heb nu de city-map besteld uit een shop in Praag. Ik zou ze enkel gebruiken voor kleine WWI sessies. Voor mijn WWII heb ik vinyl matten met luchtfoto's...

  4. #4

    Default

    Your new mats are looking good.

  5. #5

    Default

    Yeah, they are nice aren't they ?

    @ Thomatchef : besteld in Duitsland bij mijn "normale" WoG leverancier => http://www.spiele-offensive.de/

    Maar de "Country Map" was al niet meer in voorraad ( t.t.z. ik heb de laatste die ze nog hadden ) maar als je hun site in de gaten houd ...

    Meestal ontvang je het gerief drie ŕ vier dagen na bestelling met GLS , alles super goed verpakt, de prijzen zijn redelijk en ze zijn daar zeer vriendelijk in geval dat je een vraag hebt ( als je het duits niet machtig bent...zij spreken Engels)

    Hun enige nadeel is dat ze altijd zeer laat zijn om nieuwe vliegtuigjes e.d. op hun site te zetten.

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by Bluedevil View Post

    @ Thomatchef : besteld in Duitsland bij mijn "normale" WoG leverancier => http://www.spiele-offensive.de/
    Mijn WoW WWII deluxe set heb ik daar nog gekocht. Was toen een van de eerste aankopen nadat ik de kaartversie (Dawn of War) had gekocht. Sindsdien daar eigenlijk niets meer aangekocht. Alles laat ik nu overkomen vanuit Amerika, Polen en nu recent Tjechie. Echt jammer dat er in België geen winkel is waar je aan correcte prijzen aan je dosis vliegtuigjes kunt raken .

  7. #7

    Default

    Nog nooit "douaneproblemen" gehad? Tenminste met wat je in Amerika koopt?

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by Bluedevil View Post
    Nog nooit "douaneproblemen" gehad? Tenminste met wat je in Amerika koopt?
    Nog maar 1 keer heb ik pech gehad (in de 7 of 8 keer dat ik iets besteld heb) en moest ik bijbetalen. Het was toen wel 30€ extra wat serieus slikken was. Dat pakket kwam van 127games en de correct waarde stond te lezen op de verzendbrief. Hier bij AA staat er een lager bedrag op waardoor je normaal onder de aandacht van de douane glipt.

  9. #9

    Default

    Ik heb het gevoel dat het bij de Douane een beetje een loterij is...Naar 't schijnt testen en controleren ze maar 10% vandhet totale aantal paketten.
    Last edited by Bluedevil; 09-01-2013 at 02:54.

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by Bluedevil View Post
    Ik heb het gevoel dat het bij de Douane een beetje een loterij is...Naar 't schijnt testen controleren ze maar 10% vandhet totale aantal paketten.
    Zou me allesinds niet verbazen. Zolang ik goeie kansen heb om er een pakket door te loodsen zonder extra taksen blijf ik wel bestellen. Van zodra de pakkans stijgt zal ik moeten kijken voor alternatieven...



Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may edit your posts
  •