PDA

View Full Version : National: DOW piloten hier aanwezig?



Tomitchoe
04-02-2011, 02:58
gents,

Gisteren hebben we in ons wargame clubje even verraad gepleegd aan de klassieke WOW. Ik heb al mijn DOW miniaturen eens uitgehaald om ze te testen met mijn "Nieuwe overtuigde piloten". Iedereen vond het een zeer aangename ervaring en vraagt zelfs naar meer. Volgende week zal ik hen de eens de 1e wereldoorlog laten proeven.

Vond het spelsysteem DOW wel een andere feeling hebben dan WOW maar het gaf me een goed gevoel over de snelle dogfights van toen. Als je het nog niet geprobeerd hebt zeker doen.

Heb ze de website hier ook doorgegeven. Hopenlijk zitten we dus straks met nog een paar andere Belgen hier bezig.

Bluedevil
04-02-2011, 03:11
Schitterend! Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ken iemand die de basisdoos bezit...Het is een kwestie van eindelijk eens afspreken en dan kan ik mijn Hanriot eens vervangen door een Hurricane of een Spitfire.
Hopelijk meldden er zich inderdaad nog een paar nieuwe piloten aan! ;)

Good job Squadron commander! :cool:

Tomitchoe
04-02-2011, 09:06
Het is werkelijk de moeite om ook eens te proberen. Het verschil met WOW vind ik voelbaar. Je gaat een pak sneller en je vliegkunst mag je toch wel een beetje aanpassen.

In ieder geval is er al een belgje weer bij op het forum. Liam is zijn naam. Hij zit al in de wqingman lijst bij mij.

liam
04-03-2011, 02:36
gaan we ww1 spelen, ik wou na het zien van de foto's het eigenlijk eens vragen, ik zal er zijn!

Bluedevil
04-03-2011, 04:45
Hallo Liam!

Welkom op dit forum en bij de Belgian Wing ! ;)

Mocht je het nog niet gedaan hebben kan je dan ook even een boodschap nalaten in "report for duty" zodat de community weet dat we er nog een piloot bijhebben? ( 't hoeven niet altijd Amerikanen en Britten te zijn he ? Thanks! ;) )

Tomitchoe
04-03-2011, 06:39
Ha,

de eerste is boven water gekomen. Liam next week in de club zullen we de eerste wereldoorlog eens bovenhalen zodat jullie dat ook eens hebben mogen proeven. Zal er dus zijn met al de vliegtuigen die we hebben.

vergeet inderdaad niet in het hoofdforum je even aan te melden.

aarongunk
04-04-2011, 12:28
Aaron meld zich aanwezig! :D

Tomitchoe
04-04-2011, 13:16
Ok... nummer twee is ook boven water komen vliegen... goe bezig... nu zijn we weer met een beetje meer hier... Vergeet je ook maar niet kenbaar te maken aan de wereld in Report for duty....

Bluedevil
04-04-2011, 16:04
Welkom op ons forum Aaron! ;)