PDA

View Full Version : National: Profile picture?



Bluedevil
02-26-2011, 11:21
Beste squad-leaders ik weet dat de meeste mensen er niks voor voelen om met hun gezicht op het internet te staan :( maar mag ik toch in naam van Col Hajj aandringen op het plaatsen van ener beeltenis, ener lichtdrukmaal uwer aanminnig gelaat :rolleyes: op uw profiel? Jullie staan vermeld bij de "site -leaders " en juist een Belgisch vlagske is zo mager he ? ;)

Allez mensen juist voor die ene keer...'t mag zelfs een foto zijn van toen ge nog jong en schoon waart ;) ( in mijn geval toch hopeloos vandaar de foto die er op staat :p )


Voila..ik heb m'n plicht gedaan en het gevraagd...de rest is aan jullie en ik heb begrip voor jullie beslissing:cool:

Tomitchoe
02-26-2011, 11:28
Voila

Bluedevil
02-26-2011, 12:26
Mooi zo! Welk regiment ben ( was ) je precies?

Tomitchoe
02-27-2011, 01:27
Na mijn opleiding ben ik steeds werkzaam geweest bij de Batterij Para Commando van Brasschaat. Sinds 2010 hebben we een overgang gedaan naar het onderricht. Ben nu aan de slag in de KMS.

Bluedevil
02-27-2011, 01:42
Hm...die groene muts deed me denken aan "Commando" maar ik dierf 't niet luidop zeggen. Ik heb een oom nu 79 jaar -oud Para-commando (...loopt nog elke week rond de Watersportbaan, da's een goeie 5 km by the way) , en ik weet dat die muts nogal gevoelig ligt ;)
Ik vertel je bij gelegenheid nog wel eens hoe ik dat weet :p

Knappe foto in elk geval.

Bluedevil
04-03-2011, 04:43
Heren,

Ik ontving onderstaande mail van Col Hajj...

Wie het spreekwoordelijke schoenntje past ... ( Stefaan? lol :D )

-Gentlemen,

I need for you to ensure that all of your Squadron and Flight Leaders have updated their profile to include a photo of them. As the people on the ground in the local gaming community, it is important that people can recognize them.

You can see which of your men need to add the photo via the Site Leader page.

Thank you,

The Col.



(Ik beloof op mijn plechtige communiezieltje dat ik een neiging tot "de slappe lach" zal onderdrukken bij het zien van jullie foto's *grijns* :rolleyes: )

greenbull
04-04-2011, 06:46
Ja, ik weet het. Ik moet eens zoeken naar een geschikte foto.

Bluedevil
04-04-2011, 06:55
Mag er eentje van je plechtige communie zijn hoor ...:p :p :p