Ares Games
Results 1 to 24 of 24

Thread: Nieuweling in aantocht

  1. #1

    Exclamation Nieuweling in aantocht

    Hallo!

    mijn vriend Pierre Bataille heeft zich vandaag hier ingeschreven, hij komt uit Waals Brabant.

    Word ik dus "wing leader" of zoiets voor Brussel en omgeving?
    Franstalig Belgie?

    Moet ik nog iets darvoor doen? (wij hadden darover al gepraat)



    petitbilbo

  2. #2

    Default

    Ik geef Col Hajj wel een seintje om een en ander aan te passen ( dat kan wel even duren) hopelijk brengt je vriend nog een paar mensen mee : hoe meer zielen hoe meer vreugd


  3. #3

    Default

    Er zullen (denk ik) nog 2 of 3 bij komen.



    petitbilbo

  4. #4

    Default

    Great! Dat zou heel leuk zijn: ' t is nl al een tijdje geleden dat we "nieuiw bloed" gehad hebben in onze Wing

    Wat je promotie betreft : Wat dacht je van Squad leader voor de Brusselse regio ( daarmee bedoel ik het ganse Brusselse gewest en alles wat er aan spelers nog komt opduiken vanuit Vlaams en /of Waals Brabant )
    De reden dat ik Brussel voorstel is omdat het naar het engels moet vertaald worden en de meeste mensen op het forum toch niets van onze provincies enz afweten maar wel allemaal Brussel kennen )
    Andere voorstellen zijn uiteraard welkom ...
    PetitBilbo Squiadron leader for the Brussels region..klinkt niet slecht toch? ( en we kunnen altijd aanpasse)
    Last edited by Bluedevil; 06-15-2011 at 07:02.

  5. #5

    Default

    Nieuwe pilootjes... inderdaad goed bezig... continue with the good work!

  6. #6

    Default

    @Bilbo :

    Dit is wat ik als antwoord kreeg van "Herr Oberst" zoals hij nu heet :

    Hello Alex,

    If he is going to be the guy in charge of the whole gewest of Brussels, then we should make him the Brussels Squadron Commander. If he is going to only be in charge of the city of Brussels, then he should be the Brussels Flight Leader. Either is fine with me, whichever works the best for your Wing and he wants to do.

    With Origins fast approaching, it might not get worked out on the site until after I get back.

    Fly safe,

    Keith
    "

    De keuze is dus aan jou: laat me weten of je het ziet zitten om het ganse Brusselse Gewest ( en omstreken wat mij betreft " onder je hoede te nemen of enkel de hoofdstedelijke regio? Laat me je keuze weten en ik speel het door aan Keith ... maar zoals je ziet zal het feestje in de mess voor na origins zijn
    Last edited by Bluedevil; 06-21-2011 at 01:06.

  7. #7

    Default

    @Bilbo

    Ik heb gezien dat "Bataille " ook lid is nu...

    Wanneer mogen we hem verwelkomen op het Belgische Forum?

    ( En dat mag wat mij betreft in gelijk welke landstaal ! )

    Oh ja : iedereen naar de mess : ik trakteer !

  8. #8

    Question Belgium: A conundrum wrapped in an enigma sprinkled with mysteriousness...

    Pfiuuuu!

    Squad commander of Flight leader? Doe maar Commander (klingt beklangrijker... )
    Serieus: ik zie het verschil wel, hoor!

    't is toch ongelofelijk, dat de rare structuur van ons land ook hier in het forum om problemen zorgt:
    De meesten van onze spelers zijn van Brussel, behalve Bataille, die is uit Waals Brabant, dus Wallonie.

    Is het dan niet beter om "Squad Commander Frenchspeaking Belgium" te worden?

    Ik zal onze "Commandant Pierre Bataille Denuit de la Vallée Bailly", hier bekent als "Bataille" vragen om sich ook hier voor te stellen.
    Touwens zal ik, ook de 4 aanderen van onze campagne vragen om zich in te schijven en dit forum dan ook te gebruiken, voor onze eigen berichten.



    petitbilbo

  9. #9

    Default

    Schitterend:je kan hier dan een subforum maken voor je campagne :-)...
    Wat de titel betreft denk ik dat je best gaat voor squad commander...dat dekt een groter gebied...

  10. #10

    Default

    Sir, Yes Sir!



    petitbilbo

  11. #11

    Default

    Lol...


    At ease lieutenant !



  12. #12

    Default

    It's Awfully quiet in here ! i sure hope it's only because of the holidays

  13. #13

    Default

    Twix heeft zich juist aangemeld... Ik veronderstel dat hij hier ook wel zal opduiken ( als hij 't vind uiteraard...dat icoontje voor de Belgian Wing is verdomde klein

  14. #14

    Default

    Ja, hij heeft problemen om het te vinden...

    Trouwens, het is echter een Fransman uit Alsace en hij spreekt hééééélemal geen Nederlands.

    't is iemand uit mijn groep van spelers, met Pierre.


  15. #15

    Default

    Trouwens, waarom hebben wij een "extra forum" en de aandren niet?
    (ik vind dit hier wel leuker dan het oude systeem, maar ik vrag me af hoezo...)

  16. #16

    Default

    WingCo, I need your help!

    Twix hat eerst "French" als nationaliteit gekozen en ziet daarom de Belgian Wing niet (maar wel de Franse).
    Hij heeft zijn gegevens in zijn profile gewijzigt, maar blijkbaar is dit niet genoeg om de site-instellingen ook te veraanderen.

    Kan jij iets doen?

    Thanks!

  17. #17

    Twix
    Guest


    Default

    Hello !!

    Disconnection and reconnection, and now I see finally the Wing !!!!

    Just to confirm :
    "het is echter een Fransman uit Alsace en hij spreekt hééééélemal geen Nederlands."

    I guess the meaning of that, and yes sorry I don't understand anything at all (except Fransman, spreekt (I know the german word sprechen), Alsace and Nederlands).

  18. #18

    Default

    Ouais, ben, tu vois, ici tu peux aussi écrire en franįais vois-tu...

    Personne ne t'en voudra!


  19. #19

    Default

    Voila, Bilbo a raison... et puis, ton anglais est tres bien aussi

  20. #20

    Twix
    Guest


    Default



    Merci, du coup je me permets de faire un post en franįais alors:

    Bilbo, ca serait peut-ętre sympa de poster (soit ici, soit dans le post officiel) les comptes rendus des 3 premiers trimestres ?

  21. #21

    Default

    Tu crois?

    Je me demande si on ne devrait pas faire un sous-forum pour notre campagne et le faire lā, question de ne "polluer" celui-ci!

    Bluedevil? Jouw mening? Een sub-forum voor onze campagne "Ypres 1916-1918"?


  22. #22

  23. #23

    Default

    Ok, yes, I see, but...

    HOW?

  24. #24

    Default

    Gewoon een theead aanmaken voorbehouden voor je campagne,hier bij het Belgian wing sub-forum. Dat is vollgens mij hett makkelijkst....( ik ben zo vrij geweest het aan te maken )

    Tussen haakjes : de reden waarom je enkel ons sub-forum ziet is omdat het geconnecteerd is met je nationaliteit. de Britten zien het britse sub-forum, De frandsen het franse enz...
    Last edited by Bluedevil; 07-17-2011 at 04:00.



Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may edit your posts
  •